måndag, april 29

Monday, I'm in love

Är du min kille nu? 

Vi ligger i den stora stora sängen på pensionatet och utanför lyser månen nästan full och jag har druckit lite ganska mycket vin och tittar på honom i mörkret. Vi har precis suttit framför en brasa i två ihopskjutna fåtöljer eftersom det blev för långt emellan annars och jag känner mig lycklig utan några spår av gnag nånstans.

Jag är din kille nu och hjärtat slår så hårt så jag tror att det ska hoppa ur bröstkorgen vilken sekund som helst.

12 kommentarer:

Maria sa...

Åh, vad fint. Vad glad jag blir!

Linn sa...

Vad glad jag blir att du blir glad också! Tack!

anydaynow sa...

Åh, så jäkla fint. ♥ Hurra!

jj sa...

Jaaa!!!

Dekorum sa...

Så himla fint! :)

Jojjo sa...

Åh, spännande! Det här är ju som en riktig följetong!

Mia H sa...

Men hurrande härligt!

Emma sa...

Men åh! Fint!

Colombialiv sa...

MEN! Det här är bästa kärlekshistorien i hela bloggosfären!

Lfthmn sa...

Ingen jinx nu, men jag tänkte ända från att det tog slut till nu att det nog ändå skulle bli ni ändå. Det kändes så!

Back on track! Ihhh!

Sofie sa...

YES! :)

Linn sa...

Jag har inga ord för hur fina ni är just nu. Tack!!!!

Lfthmn: haha, ja jag tyckte ju också det egentligen men så var det det där skavet som ba näe, det är nog inte meant to be. Men det verkar det ju vara iallafall.