tisdag, april 16

Det är såna här dagar man önskar att man bodde med nån som var hantverkare

Okej, jag har legat hemma sen i söndags eftersom min kropp har totalstrejkat och den där huvudvärken från i söndags? Den är fortfarande kvar och nej, det är inte så skönt. I söndags somnade jag på min killes axel och snarksov under en hockeymatch och sen gick vi och lade oss klockan tio och jag sov till åtta igår och kom inte upp ur sängen. Så igår låg jag i sängen hela dagen och idag har jag legat i sängen halva dagen, sen tröttnade jag och sket i att jag har ont i huvudet och har sen dess tvättat, städat (till och med bakom soffan), tvättat fönster och torkat golv. Sen tänkte jag göra det jag har tänkt på i ett halvår så jag duschade mina blommor. Det skulle jag inte ha gjort för nu har mitt duschvred fastnat på iskallt och jag kan inte vrida rätt det. Typisk jävla karma.

Inga kommentarer: