söndag, april 28

Det är tur att vuxenskapet innebär att man vågar ångra sig

Jag ligger i en säng på ett litet pensionat i ett Öregrund i lågsäsong. Fönstren är öppna och måsarna skriker och solen värmer mina ben och jag ser havet om jag rullar 30 centimeter åt vänster. Bredvid mig ligger min kille som nog ska vara min kille ändå för alltså, den där känslan av det som är rätt har fått sällskap av magpirret och jagkaninteslutatapådig:et. Igår satt jag i t-shirt på en uteservering och drack öl och när de enda andra två personerna där gick gjorde dom det med ett ni är så himla söta när ni sitter där och pussas. Och jag tror jag tindrade lite med ögonen just då.

Vi hyrde en bil och drog lott om körriktning och restid och ba okej, nu tar vi reda på vad det här är och känns det ens ett uns av nej efter helgen så har vi iallafall testat. Det känns inte ett uns nej. Det känns jävligt mycket sockerdrickepirrigt fantastiskt lyckligt.

13 kommentarer:

minahistorier sa...

så fint skrivet och vilken fin känsla det måste vara. jag hoppas på det bästa för er!

Anonym sa...

Åhh vad härligt!

Linn sa...

minahistorier: tack! Och det gör jag med.

Anonym: Ja, men visst!

Sara: sa...

Åh hurra, så glad jag blir! Har tänkt så mkt på dig/er helgen. Vilket låter sjukt/creepy att tänka en massa på nån man inte känner men jaja.

Honey sa...

Åh vad fint! Både att ni bestämde er för att ge det en chans till och att det verkar gå bra!

Emma sa...

Hihi, fint! Det var halvårskrisen and it's only downhill efter den. :)

Miss Baglady sa...

ÅÅÅHHH!
HEJJA!

Linn sa...

Sara: menåh vad gulligt! Tack! Och jag är likadan med andra som bloggar som jag inte känner så jag fattar precis.

Honey: Ja, alltså det är fan lite magiskt.

Emma: Jag tänkte faktiskt på det du skrev och ba hon kan ha rätt där. Det kan ju vara så. Så du kan ta åt dig för att jag vågade prova igen.

Miss Bagy: TACK!

Limpy sa...

HURRA!

Chaos By sa...

Heja er! Det är alltid bra att kunna ångra och ändra sig! Jag håller tummarna för att det kommer att vara sockerdrickebubbligt länge!

Sofie sa...

Fy fan va underbart att läsa detta!

Linn sa...

PUSS på er allihop!!

Johanna sa...

!!!