torsdag, april 25

Är det så här man gör när man bloggar, jag har glömt?

Jag var på Django igår och fy satan vad jag gillade den filmen. Nu är jag förmodligen så långt ifrån en filmconnoisseur man kan komma (gillar annars tecknat/romkom/pangpang, the american the better) men den är så SNYGG. Och musiken som jag iallafall väldigt sällan tänker på när jag kollar på film gör så mycket i den här. Sen älskar jag att gå på bio också så det kan ju ha haft nåt med saken att göra och att jag älskar Jamie Foxx. Och Christoph Waltz. Och Samuel L Jackson. Och Leo..nä, honom älskar jag inte, men han är bra nog. Det känns som att 2013 kommer bli (i min smak) ett bra bioår. Först Django, sen Ironman 3 och så såg jag att The great Gatsby kommer i maj och utanför själva salongen så var det posters för Despicable me 2. MIN FAVORITFILM FÅR EN TVÅA. Jag hoppade nästan jämfota av glädje när jag såg det.

Efter filmen lekte jag ekonomisk rådgivare åt en av min lillasysters barndomskompisar i två timmar via telefon. Det var ogivet eftersom jag har pratat med honom ungefär 2 gånger sedan JAG gick i högstadiet. Ogivet, men hemskt trevligt och nu är han skyldig mig en middag. Jag gillar att ha män som är skyldiga mig middag, hur oskyldigt det än må vara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

It's so fluffy!!!!

Linn sa...

light bulb!

Limpy sa...

Min kille är döpt efter despicable me för jag älskar den filmen så himla mycket.