fredag, april 5

Jag sköt upp CV-grejen tills imorgon, because I can.

Ibland är jag lite dramatisk. Igår var ibland. Mina tårkanaler är liksom wireade lite snett så varje gång jag ska prata om nånting som liksom känns så börjar tårarna rinna. Igår snyftade jag mig helt randig i ansiktet in i min killes skjorta när jag insåg att jag tycker så mycket om honom nu att bara tanken på att vi inte ska ses igen gör så att det känns som om jag ska gå sönder. Ikväll ska vi gå ut och käka och ha det skitmysigt och skratta och dricka massor med vin och jag ska vara helt klängig och tvinga honom att åka på semester med mig. Det, och att hans kompis måste dejta min kompis för dom skulle vara per-fucking-fekta för varandra.

2 kommentarer:

Limpy sa...

Naaww... Men fixa det där CVtt nu snart också du vet. Jao!

Anna sa...

Jag har samma defect. Ett jäkla handikapp för att få ett förhållande att funka.
Bara man ska prata om något - så grater man. Snyggt.

Igår sa jag upp mig på mitt jobb. Grät såklart.
Proffsigt.