fredag, april 12

Snabb kommenterad summering aka mitt liv suger inte så himla mycket nu va

Ahmen okej, hur fort gick den här veckan? Sinnessjukt fort, I tell you. Iallafall, jag har hängt med Nellster och skrattat mig till träningsvärk i magen och sen har jag druckit öl och lagat det här är det godaste jag har ätit i hela mitt liv-mat med min kille (ärligt, han blev typ kär i mig efter den middagen. WINNING!). Sen har jag ätit godis och kollat på Game of Thrones första fem avsnitten (kommer bli hooked här) och haft smsmaraton med Maria om Hart of Dixie (love it or die) och spontanAW:at med mina kollegor och lite min kille som slöt upp (gillar att vi hänger så bra med andra). Har även haft revision och gjort jättemycket bokföring. Börjar bli kung på bokföring. Veckan upp till nu får VG, men från att jag lämnar jobbet idag kommer det bli MVGüberplus för jag och Lisa ska BO PÅ LYDMAR och DRICKA BUBBEL och VÄLTRA OSS I FLUFFIGA TÄCKEN. Åh herregud denna lyxen folket. Denna lyxen.

4 kommentarer:

josefine sa...

Och det receptet hamnar givetvis på receptbloggen!?

Grymt med bra liv. Det låter fan underbart!

Linn sa...

Nu finns det recept: http://jaglagarmat.blogspot.se/2013/04/det-har-ar-det-godaste-jag-har-atit-i.html

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Åhh, GoT! Första fem avsnitten. Lyllos dig. Önskar jag inte hade sett varenda ett så att jag hade alla fantastiska avsnitt kvar.

Ibland önskar jag att jag fick göra en sån där Endless Sunshine of a spotless mind-grej och bara börja om med vissa serier.

Ha det fab på Lydmar (säkert ett fint hotell men jag som i har noll koll på STHLM har ingen koll) :-)

Yes but no sa...

Min enda kommentar till detta är: Yeez, kvinna! Njut! :)