måndag, april 22

Måndag

Idag har jag inte tänkt på min kille sådär jättemycket. Bara lite på lunchen när jag såg att jag hade mjölk i kylskåpet och kom på att jag köpte den för att han skulle kunna ha mjölk i kaffet. Och när jag såg kaffet. Fast sen kom jag på att jag fortfarande har hans login så jag kan se senaste Game of Thrones och kände lite win iallafall. Och när jag promenerade hem på lunchen så tänkte jag på en ganska bra sak. När man är nydumpad är man ändå fresh out of a relationship och även om det inte funkade så bra så har man ändå flowet och känslan av att vara snygg som kommer med att hänga med nån. Ni vet? Den där lilla känslan av överlägsenhet, eller kanske inte överlägsenhet utan snarare jämnvärde med omgivningen som gör att man inte bara känner för att klä sig i svart och gömma sig i ett hörn? Iallafall så ska jag ta tillvara på den känslan och inte kasta bort den genom att gömma mig i min lägenhet och inte prata med folk och tro att jag ska träffa nån på det sättet för DET kommer inte att hända.

2 kommentarer:

Yes but no sa...

Att längta efter att ligga med nån annan är ett freakin' bra tecken. Ta vara på den och ba gört. Kan intyga att det funkar.

Yes but no sa...

(Funkar som i känns gött alltså. Ingen heltäckande magi alltså).