fredag, april 13

Pay it forward

Just det ja, man skulle skicka vidare. Jag tycker hemskt mycket om er så ni får gärna leka med mig, men bara om ni vill: Lisa, Maria, Maria, Omomigen, Ms. Stiffneck, Mirijam, Josefin, Matilda, Emster, Annica, Tiggerrr.

1) Vad gjorde du året efter gymnasiet?

2) Vad gör du för nåt när ingen annan ser och som du skulle för döden förneka om nån påstod att du gjorde det?

3) Har du nån person du ser upp till samt varför? (Ja, det är bara en fråga.)

4) Låtsas att du är din bästa kompis och beskriv dig själv. (Okej, mer av ett kommando, men I likez to bestämma.)

5) Vilken skulle vara din death row-dinner?

6) Vad är ditt bästa minne?

7) När känner du dig som duktigast?

8) Har du nånsin tänkt snuskiga tankar om nån du hamnat bredvid på tåg/buss/flyg?

9) Du ska vara på en öde ö utan underhållning i en månad, hur många dagar hinner gå innan du börjar spela rollspel med dig själv?

10) Om du fick bestämma en sak som alla världens människor var tvungna att lyda, vad skulle det vara?

11) Om du fick välja; ett egen bibliotek eller en egen privat Beyonce-ö?

Okej? Okej.

6 kommentarer:

Den där Jenny sa...

Men! Varför kommer inte mina kommentarer fram?

Den där Jenny sa...

Jaha. Jag kollar på fel inlägg. Ups!

Ms Stiffneck sa...

Cool!
Tack så mycket.

tiggerrr sa...

Ooh! Roligt! Jag ska svara så snart jag inte har föräldrabesök längre.

Annika sa...

Såklart jag vill. Gillar ju dig.

Annika sa...

Förresten. Jag stavar med k. Detta är en varning