måndag, april 16

Bra koll much?

Jag har aldrig blivit mer utmanad i jobbet än vad jag är just nu. Det är skitjobbigt och det är skitkul i nån form av skräckblandad mix. Det är eh, folk liksom lyssnar. På mig. Jag kan ju ingenting! blandat med alltså, fy fan vad jag kan! och helvetesjävlafittkuk! Jallafall. Det tar upp väldigt väldigt mycket tankeverksamhet just nu. Så mycket att jag, in fact, precis lade in brödet i kylskåpet. Bredvid nycklarna. Det var först när jag tittade på osten på spisen som jag insåg att jag måste ha lagt in nåt annat på dess plats. Joråsatte.

Om ni undrar vad jag ska göra nu så är svaret att jag ska titta på 4 avsnitt av Californication och sen gå och lägga mig och tvångssova.

3 kommentarer:

elsa sa...

Underbar känsla ändå. Man känner att man lever och utvecklas!

Johan sa...

Man tänker ju att det ändå är lättletat om allt till slut hamnar på samma ställe.

Linn sa...

elsa: man känner att man lever alright! Närå, det är jättejätteroligt.

Johan: True dat.