söndag, april 1

Dagens lista

DAGENS VILL HA: Tre stora plastlampor från Kartell i tre färger och en matta med bollar på. Det vill säga ett godispåsehem.
DAGENS KLÄDSEL: Svarta noppiga strumpbyxor, svart urtvättad jerseyklänning, svart noppig tröja med fickor och knappar. Det vill säga favoritklädsel.
DAGENS SMINK: Maskara. Svart. Isadora.
DAGENS FRISYR: Lilla my-knut. Det vill säga som vanligt.
DAGENS HÄNDELSE: Att min Nellie har varit här och påminnt mig om varför jag borde sakna henne när hon inte är det.
DAGENS LÅT: Nej.
DAGENS PLANER: Läsa ut Kalle Linds Människor det varit synd om, diska och gå och lägga mig.
DAGENS SAKNAD: Inte så mycket faktiskt.
DAGENS DUMMASTE: Att jag satte på mig tunnjackan förut när det var viderkallt ute.
DAGENS SJUKA: Pass faktiskt. Ta i trä.
DAGENS DROG: Skratt.
DAGENS KRAM: En extra hejdåkram till the Nellster.
DAGENS PUSS: Dåligt med det faktiskt.
DAGENS KÖP: Finkorv, ananas, mynta, jordgubbar, tomater, päron, apelsin, bananer och en ramlösa.
DAGENS GODIS: Mår fortfarande illa från gårdagens provning av Marabou Digestive. Fem plus.
DAGENS HUMÖR: Tre små tårar och jättemycket kärlek och skratt. Jag älskar mina vänner.

Den här listan har jag snott av Östfrontens frk styvnackad.

Inga kommentarer: