fredag, april 13

Huvudvärk be gone

En gång för inte så jättelängesen så var jag hemskt bakfull. Hemskt hemskt bakfull. Så bakfull så jag inte kunde få i mig nåt alls och därmed inte kunde ta en huvudvärkstablett. Då var det en väldigt smart människa som tipsade mig om att micra en blöt handduk och lägga på huvudet och det funkade. Så jag testade nu också, även om den här huvudvärken inte alls är alkoholrelaterad och tror ni inte att det funkade? Va? Jo! Nu är jag i och för sig nyfiken på varför en varm handduk på huvudet tar bort huvudvärken, men det är lite skitsamma bara det funkar. Yey!

2 kommentarer:

Bonita sa...

värmen vidgar blodådrorna och låter blodet flöda friare? Eller nåt?

Josefine sa...

Åh tack för tips! Ska testa. Har haft sprängande huvudvärk sen imorse. Sån så man mår illa.