torsdag, april 5

Att göra

"Gå igenom Att göra-mappen". Alltså. Är jag dum i huvet?

Men förutom det. Idag ska jag tada! jobba. Och sen ska jag gå och hämta nya böcker (mmm...nya böcker) hos sura gubben (hjälp! Kanske måste tvångsköpa lakrits för att inte dö av hatet där inne.) Och sen ska jag åka tåg (mmm...åka tåg) och krama på mina föräldrar. Det blir fint det.

Nya böcker FYI:
Life as I blow it: Tales of Love, Life & Sex...Not necessarily in that order av Chelsea Handler och Sarah Colonna.
The Heart is a Lonely Hunter av Carson McCullers
Unsuitable Men av Pippa Wright
The Fault in our Stars av John Green
This is a Love Story av Jessica Thompson
Agent Z And The Penguin From Mars av Mark Haddon
The Sense of an Ending av Julian Barnes

Man kan säga att temat på köpet var feelgood/chicklit/lättläst.

3 kommentarer:

Omomigen sa...

Åh, är det gubben på tjorren nere där jag bodde förut, hörnet bondegatan/erstagatan? Hatet jag utvecklade mot honom? Enormt.

Linn sa...

Ja! Idag hade jag dock tur och möttes av hans två hjälpredor som är överkompenserande trevliga. Mkt bra.

Omomigen sa...

Trodde bara det var mig han hatade men det är alltså allmänt. Skönt. Det gick så långt om att jag fantiserade om att posta räkskal dan före långhelg på rent jävulskap.