torsdag, april 12

*dricker djupa klunkar vin*

Jenny vill att jag svarar på konstiga frågor, och när Jenny vill nånting så lyder man.

Bakgrund:

- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.

Let's do this, mofos.


1.) Om du fick ge ett råd till dig själv som 14-åring, vad skulle det bli?

Sluta tyck att du är ful, du är asfin. Alltså inte för att vara sån, men jag hittade den här bilden hos mapa och på rikt, hur göllig är jag?

2.) Vad önskar du att 100-åriga du säger till ditt nuvarande jag? Alltså till den du är i dag?
Se vad bra det blev. Det var tur att du vågade.

3.) Om du fick äta middag med fem kändisar, vilka skulle du äta med? (Alltså samtidigt.)
Shit. Vad. Svårt. Men Chelsea Handler (pga tror är sjukt sjukt rolig), Edward Norton (pga sjukt fin röst plus snygg), Alexander Skarsgård (pga är hans bättre hälft, han vet bara inte om det), Nicki Minaj (pga är freak samt göllig) och till sist Robert Downey Jr (pga tror är sjukt wild).

4.) Vad får du mest skäll för av andra?
Jag får inte så mycket skäll, förutom av mina föräldrar, men att inte vara så hård är nog vanligast. Jag låter hårdare än vad jag själv tror att jag gör när jag hetsar upp mig över nåt, även om det är en bra sak.


5.) Vad får du mest skäll för av dig själv?
Jag tror ju inte så mycket på att skälla på sig själv, men nånting som gör mig jävligt förbannad är att jag inte tränar trots att jag håller på att gå sönder för att jag inte gör det.

6.) Var måste man absolut gå och äta?
I Stockholm måste man absolut gå till La Vecchia Signora  (jag kan inte uttala det, pinigt). I Melbourne måste man gå till The Italian och sen måste man gå till Double Happiness efteråt och shotta Agwa.

7.) Hur kommer jorden att gå under?
Sånt kan inte jag tänka på utan att få spunk så jag säger nej till undergång.

8.) Vem har du/skulle du vilja ha frikort på - man?
Nån av männen på min kändismiddag. Det är hugget som stucket vem.

9.) Vem har du/skulle du vilja ha frikort på - kvinna?
Jag tycker att Diane Kruger är vrålsnygg, men även Erika Christensen som spelar Julia i Parenthood är yummy.

10.) Konstigaste sexminnet du har?
Asså. Ska man börja gräva i sånt? Jag har liksom förträngt det mesta som är urkonstigt. (Nu är vinet slut i glaset också, damn it!)

Men en gång när jag crashade ett bachelor party så träffade jag en kille på gatan utanför lite senare på kvällen. Vi sa hej, hej. Eller mer kanske Hey. Hey. Och sen hånglade vi. Och sen hånglade vi mot en vägg och i en dörr och på en toalett och sen hade jag sex på en snuskig bartoa, fast att den var snuskig märkte jag inte ens förrän efteråt. Eller så är det gången som min kompis "kompis" parade ihop mig med sin väldigt unga lagkompis och vi gick hem från festen när andra gick och käkade frukost och sen på morgonen när jag sög av honom så kom han i mitt öga och sen gick han upp och gjorde frukost enbart iklädd min kompis rosa playboy-tofflor. Jag var red eye i en vecka efter det. Alltså killar, sikta bort från ögonen. Kej? Inga mindblowing konstigheter där va? Eller åh! När jag hade sex på min kompis pappas Mercedes under en fest och vi fick avbryta mitt i för att festen blev oroliga och började leta efter mig. Det var loligt. Sen blev festen i och för sig lite sidetracked och började rida på hästar istället för att leta, men anywayz. Det finns säkert way konstigare grejer, men dom har jag förträngt. Som sagt. Eller? *hämtar mer vin*

Oh, sen har vi ju helgen när jag låg med tre olika killar. Som kände varandra. En bra snubbe som var min kompis. En snubbe som jag fick reda på efteråt jobbade med snubbe ett och sen en tredje som jag liksom bara låg med av farten för att vi hade legat förut och ja, jag fyllde år och han fyllde mig med sprit och well, jag var lättfotad på fyllan.

Eh, men förutom det så är jag oskuld och allting ovan var under min wild and crazy-period (2004-2008). Okej?

11.) Ditt bästa råd till mänskligheten?
Var snäll mot dig själv och din omgivning. Snäll, men inte mesig. Våga säg ifrån. Våga tro att du kan. Och sluta för_i_helvete se bara utseende, ditt och andras. Jag vill ha en värld där vi ser människan, inte utseendet. Jag tror att det skulle göra världen mer mänsklig.

9 kommentarer:

Medelklassman sa...

La Veckia Signjora - om man ska försöka skriva som det uttalas.

Linn sa...

Jo, jag vet. Men det låter så fult när det kommer ur min mun. Fastnar på signjora. Singnjora. Signjora. Sinjora. Ah, typ så.

Den där Jenny sa...

Jag trodde först att du legat med din kompis pappa. Sen såg jag att du legat på hans bil.

Mycket nöjd med svar!

saga sa...

ett tips. nostrano slår la vecchia signora ordentligt och det är billigare, boka bord för det är alltid fullt. testa!

Johan sa...

Läser sista svaret och tänker att du är den klokaste personen som jag inte känner eller "känner", beroende på hur man vinklar det.

Linn sa...

Jenny: Det hade varit nåt att ha med, men nej.

Saga: Tack! Ska kolla upp.

Johan: sen läser du svaret ovanför och ba eh NEJ, så var det inte nej.

Johan sa...

Haha, nej då. Jag läste ju allt i normal ordning, men om du propsar så kan vi omfrasera och tänka att du är den klokaste personen som jag inte känner när det gäller övervägda saker.

Lisa Frentz sa...

11:an ja, tänk om det vore så :)

Linn sa...

Johan: ahmen dåså.

Lisa: Det hade varit en mycket bättre värld. MYCKET bättre.