tisdag, april 3

Bebis! Jag vill ha bebis! Jag vill ha en egen bebis!

Åt lunch med en kompis och hennes två månader gamla bebis idag. Bebisen låg i min famn ca 45 av dom minutrarna och ba var så jävla göllig. Jag fattar att man blir koko som förälder under den där bebisbebistiden för jag är typ hög på endorfiner nu. Man borde kunna göra business av välmåendet en varm bebis ger. Jag tänker: producera med jämnt mellanrum så det alltid finns bebisar av varierande storlek och sen ta säg 1000 spänn för 30 minuters bebisterapi. Now DET skulle vara en föräldraledighet som hade lönat sig.

ps. Snygg kille spanade in mig på lunchhaket och ba drog av värsta colgatesmilet, men eftersom jag är efterbliven så trodde jag att han log åt nån bakom mig så jag glodde bara tillbaka lite halvkonstigt. Vill gå tillbaka och ba make babies with me, yes? ds.

3 kommentarer:

Jojjo sa...

Oh, jag vill också ha en egen bebis! Snart! Tills dess är det dock tur att kompisarna producerar på löpande band så man kan bli endorfinhög helt gratis.

elsa sa...

Kan också tänka mig bebis. Kan dock knappt tänka mig föda bebis.

Linn sa...

Jojjo: sant. Dock att man liksom alltid måste lämna tillvaka dom.

Elsa: inte jag heller! Usch!