onsdag, april 4

Boktips!

Om ni inte alla nu genast med en gång springer raka vägen och köper Lisa Bjärbos Allt jag säger är sant så kommer jag bli jättejättejättesur. Lisa är urbra på att skriva tonårsböcker som får en att skratta och rysa igenkännande och ibland kanske känna att men fan, har hon stalkat mig och snott mina ord?! Det är ilska och ledsamt och lycka och well, köp bara. Och ta ett gäng näsdukar på samma gång. Man kan säga att dom kan vara bra att ha.

Och det säger jag inte för att fjäska för Lisa utan för att allt jag säger är sant. (Japp, ska flytta till Göteborg snart Goa gobbar osv).

För att göra det extra lätt för er så klickar ni bara här för att köpa.

3 kommentarer:

Josefine sa...

i ca en halv sekund trodde jag att du skulle flytta hit. men jag lovar. ska lyda. hade ändå plan på att köpa lisas nya! Jag älskar bra ungdomsromaner.

tiggerrr sa...

Åh, jag läste den häromveckan. Kom ända till sidan 61 eller så innan jag störtlipade första gången. Hon är så bra.

Linn sa...

Josefine: Näe, jag tror inte att mitt jobb skulle bli så glada då. Och man gör ju allt för att pleasa jobbet va. Jag älskar också ungdomsromaner. Bästa EVER! Har du läst Jenny Jägerfeldts Här ligger jag och blöder?

tiggerrr: Verkligen!