torsdag, februari 12

Put a ring on it

Vi hämtade ringen igår. Både jag och Andreas stod där vid disken och svalde bort tårarna och tittade på varandra och fånlog och jag fick fjärilar i magen och hjärtklappning. Det är ju bara ett smycke, en liten rad till på ett finger, och vi borde ju haft större fjärilar när vi skickade in pappren som gör att vi lagligt kommer få gifta oss, men näe. Den där lilla runda saken gjorde hela verkligheten. Jag ska få en man. Jag ska bli en fru. Fy fan vad det är fint ändå hörrni.

7 kommentarer:

minahistorier sa...

Fantastiskt fint är det!

alltfinnsredan sa...

Åh, gullon! ...OCH, vart är min bild? Eller är det hemligt till det är dags?

Peppe sa...

Åh så fint! Gullungar, nu blir jag också rörd.

Chaos By sa...

Så fint!!

Mirijam sa...

Åh, det är inget som går upp mot en liten ringis på fingret! <3

JJ sa...

Whoop whoop!

Linn sa...

Menåh! Puss på er!