söndag, februari 15

Great minds osv

Vår granne rakt ovanför kom ner och knackade på förut. Hon ville prata styrelseval till vår förening och eftersom vi var upptagna i skypemöte med vår bröllopsfotograf förra gången hon kom ner så började vi prata bröllop när det tråkiga var avklarat och mitt i en förklaring så blänkte det till på hennes han och där satt min ring, eller nästan min ring iallafall. Så vi har köpt identiska lägenheter (alla ovanför vår är identiska give or take nån kvadratmeter) och i princip identiska ringar och är nu således i princip BFFs.

3 kommentarer:

Alltfinnsredan sa...

DET ÄR ETT TRICK! Skriv inte på något. Jag upprepar: backa långsamt bort från uppdraget som styrelsemedlem i brf.
/once youre in they never let you out-81

Linn sa...

haha, jag vet. Men eftersom alternativet är att bosslady och hennes följe får bestämma A-L-L-T så känner jag att det är värt uppoffringen.

alltfinnsredan sa...

Famous last words. Sist jag hörde dom kom dom ur min egen mun.