tisdag, oktober 30

Tycker att jag själv är så himla bisarr just nu

Okej. Vi tar det igen. JAG HAR PRECIS KNULLAT MED EN MAN FRÅN INTERNET. Som jag inte har träffat förut. Eller pratat med förut. Han ringde på, klädde av sig ytterkläderna och gick och satte sig i min soffa. Bara sådär. Sen var det game set match. Vet ej om jag ska tycka att jag själv är rätt rolig eller om jag ska tycka att jag själv är rätt dumihuvet? Half/half kanske. Nu mår jag lite postcoital-illa och känner knappt tårna, men det får det vara värt.

10 kommentarer:

inte skyldig sa...

Det här var spännande tycker jag.

Åsa sa...

jamen hej vilket tråkigt liv jag har... känner jag. Du är tuff.

Sofie sa...

men vahaaa? hur fan, shit bara sådär! coolt :-) läste detta kl 06 imorse helt nyvaken så kan ju säga att jag blev lite förvånad, hade inte förväntat mig att läsa det i den arla gryningen... ;-) u go girl!

jessie sa...

Men vad cool du är! Jag känner att jag också vill göra så där, jag kan inte ens minnas när jag senast hade sex. :( Men usch, vad feg jag är alltså. Fast jag blev lite peppad nu faktiskt.

Lillen sa...

ibland saknar man ju faktiskt sitt pre-barn liv!

Linn sa...

inte skyldig: det tycker jag också. Heh.

Ni andra: tack, tack. Det var inte alls så farligt som jag trodde. Det var bara positivt faktiskt.

It's all gonna be fine sa...

Jag tycker du ska tycka att du är ÅSM. För det är du.

Anonym sa...

plenty of those kan hittas på siter som bodycontact.se.

en massa ointressanta folk där med, givetvis, men sen finns de där som man gillar, och gillar att ligga med. rätt soft.

Colombialiv sa...

Men ja!

wonderland sa...

Wow. Va tuff du är. You go woman!