fredag, oktober 26

Äh, screw moralen

hej tycker du e snyy o verkar trevlig så vi kan väl chatta lite så får vi se om vi tar en öl o garvar lite? ;)

Svar:
Hej,

Tack för ditt mail. Jag tror tyvärr inte att vi är speciellt lika så jag tror inte att det blir nån öl faktiskt. Nu tar jag mig friheter här, men ett tips till nästa gång: prova att skriva nåt lite mer personligt så får du nog bättre/mer önskvärda svar. Att du subjektivt tycker att någon är attraktiv är kanske inte en conversation starter. Det får en del tjejer, typ såna som jag, att känna oss mer som ett köttstycke och mindre som roliga smarta witty härliga personer. Om du får en tjej att känna sig som det sistnämnda så kommer hon bli attraktiv, jag lovar.

Jag önskar dig all lycka i ditt letande!

(Gud är jag elak nu när jag hänger ut folk? På riktigt, tycker ni jag är elak nu?)

Edit: so far har ingen snubbe jag mailat med svarat otrevligt eller konstigt. Den här killen tackade för svaret, tipsen och önskade mig trevlig helg och lycka till. Kudos till honom för det.

7 kommentarer:

Heléne - mitt så kallade liv sa...

Nej. Förbannat roligt att läsa. De får väl skylla sig själv om de är så dumma att de tror att deras repliker funkar.

Fast killen i just det här inlägget tyckte jag inte var någon ögonhöjare dock.

Linn sa...

Mja. Nej, han är inte exceptionellt dumihuvet som vissa andra verkar vara, men grejen att det ALLTID är snyggheten först och allt annat sen stör mig. Han blev ett exempel på det vanligaste mailet på såna forum. Ett vanligt jävla hej hur är läget? är att föredra framför ett öh du är snygg. Tycker jag.

Chaos By sa...

Nej du är underbart rolig som lägger upp konversationerna!

Johanna sa...

Ja du skriver ju ändå inte deras namn.

Anonymt uthäng är okej. Plus vad fint ändå att han svarade och tackade för tipsen..haha.

Lfthmn sa...

Inte elak!

Du är konstruktiv och gör nog dejtingvärlden lite, lite bättre!

Linn sa...

Tack hörrni!

Colombialiv sa...

Fint ändå att du tog dig tid att ge konstruktiv kritik.