måndag, oktober 8

Att vara en smula amerikansk

Jag vaknade jättetidigt imorse för att rörmokarna skulle komma och kolla på hur mina rör fungerar. Dom fungerade inte jättebra kan man säga. Dom fungerade så inte jättebra att dom berättade för mig att dom förmodligen skulle vara tvungna att bila sönder golvet för att få bort rören och sen fylla på med ny cement och sen ja, det skulle vara jävligt jobbigt och ta skitlång tid. Jag lyssnade inte så himla noga för en av killarna som var med var så snygg så jag höll på att dö. Jag gav honom mitt nummer och mina hemnycklar, men jag tror att han tog det lite mer som ett jobb än en invit. Tyvärr. Iallafall. Nu ringde han och talade om att dom inte alls behöver bila sönder golvet varpå jag, helt onyanserat, halvskrek JAG ÄLSKAR ER! som svar.

Såatte. Jag tror dom kommer ta med tvångströja nästa gång.