torsdag, oktober 25

Dagens saxning

Okej, jag sa att jag inte skulle men jag kan inte låta bli.

Det är så mycket  på jobbet varje dag så jag vilar gärna ögonen på nån sån som dig på kvällarna."

Svar:
Nä, men alltså. Dude. "Det är mycket på jobbet så jag vilar gärna ögonen"? Det låter som att jag är en tavla eller nåt annat tyst och estetiskt tilltalande som inte gör nån större nytta. Det finns nog en massa tjejer där ute som säkert gillar den sortens komplimanger, men jag är tyvärr inte en av dom. Jag får nog välja att istället önska dig all lycka i letandet!

3 kommentarer:

Sofie sa...

haha svarade du så, seriöst? fyfan va bra! nu önskar jag nästan att jag hade kvar min profil på dejtingsidan och svarade på alla dumma och fåniga mail man fick istället för att deleta dem.

Linn sa...

Svaret är copy-pasteat så alles is true.

Johanna sa...

Hahaha. Älskar svaret.