torsdag, oktober 4

Dagens fråga: är det värt det?

Herregud, denna veckan ett liv alltså. Förutom igårkväll när jag var hos Inte Skyldig och drack champagne och sörjde över att hon ska flytta från oss, vilket trots anledningen var mycket mycket mycket trevligt, så är den här veckan Den Jävligaste Ever. Förut dunkade jag huvudet i bokhyllan bakom mig av frustration och nu sitter jag och funderar på exakt hur mycket jag ska be om i löneförhöjning vid nästa lönesamtal. I'm thinking BIG, HUGE!. Framförallt när jag tänker på att jag inte kommer kunna följa med på värsta fina helgen med värsta fina kompisarna på grund av att jag måste jobba i helgen. Inte heller kan jag gå på AW för mitt gamla jobb med personer jag avgudar på fredag ELLER på 30-årsfest på lördag. Gud, jag blir typ sur när jag tänker på det.

Inga kommentarer: