lördag, oktober 13

Ska fråga om jag kan få göra det här cirka jämt

Alltså om jag får barn ska Maria och Björn få komma och hålla nån form av kurs för om mina ungar blir hälften så bra som deras kommer livet vara mycket enkelt. Den här barnvaktningen är smooth sailing alltså. Först busade vi, ingen började grina. Sen bakade vi pizza, gjorde varsin. Deras såg ut som restaurangpizza, min som en sophög. Sen åt vi. Sen kollade vi på Megamind, jag satt med ett barn klistrat på varje sida. Jag dog mysdöden. Sen borstade vi tänderna, tvättade allas händer och läste en liten saga per barn och så släckte jag lampan och gick ut. Nu sover dom och jag kollar på Jane Austen och hänger med en människosizead nalle och dricker saft.

3 kommentarer:

Bubbel sa...

Åh vad mysigt det låter! :)

Men du, det är nog inte bara att de är bra föräldrar utan att inger nog barnen med lugn och tolerans...

Colombialiv sa...

Alltså. När vi flyttar till Sverige måste vi flytta till Stockholm, sen ska vi anlita dig som barnvakt till Gael.

Linn sa...

Det tycker jag att ni ska göra!