fredag, oktober 26

Jag är en komplex varelse med väldigt dålig känsla för det konsekventa

Okok, jag ska sluta vara så jävla nojjig. Men vi måste prata lite allvar om det här nån dag snart också. Om hur dejtingvärlden är ett mycket bra exempel på hur folk formar sig efter normer och vad man har för vinning i att försöka se bortom dom. Tills dess så ska jag carpa fucking diem och vara spontan och äventyrslysten och hålla hand i solnedgången och dricka vin och stirra med förförisk (obs, ej kåt) blick. Eller nja, jag ska gå från jobbet nu för att åka till H&M och köpa nya strumpbyxor, trosor och deodorant och sen ska jag åka hem och snabbsova och duscha och föna håret och bli vavavoom för ikväll. DÅ ska jag dricka vin och stirra med kåt (obs, ej förförisk) blick på diverse exemplar av det manliga släktet och prata och veva ner nåt med armarna som jag brukar när jag blir exalterad. Och nej, bara för att jag inte vill bli tilltalad med ett öh bruden du är schnygg betyder det inte att jag inte vill känna mig snygg.

Inga kommentarer: