onsdag, oktober 31

Dagen efter kvällen före

Det bästa med gårdagens ligg är att jag inte har den minsta yttepyttegnutta ångest alls. Till skillnad från krogragg när jag brukar vira in mig i ett täcke och ligga och vagga fram och tillbaka i soffan efteråt. Det kan ha varit att jag var nykter, men mest troligt är det för att jag vet att han var nykter och kanske för att han gjorde en effort för att träffa just mig och att vi dessutom hade en överenskommelse som på nåt sätt stipulerade sex only och därmed lämnar mitt huvud i fred från massa omg vad händer nu vad händer nu ska han höra av sig ska han inte?

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Hahaha, jag tycker att du är svinbra! Ångest liksom, skit i sånt trams!

Lufthamn sa...

Bra för dig! Sex är bra men inte sexångest. Hu så mycket sån ångest man haft under åretn, men även en massa (nåja) ligg som inte varit mer än ligg (även om jag föredrar en serie ligg med samma person) och precis vad man velat ha. På den tiden när man var glad och singel och mest ville ligga brukade jag sikta in mig på män jag var attraherad av men aldrig skulle kunna tänka mig att ta hem till mamma och pappa. Det funkade hur bra som helst. Typ samtliga hittade jag f.ö. på nätet. Även min nuvarande make, fast under andra omständigheter.

Det finns bra killar på nätet, antagligen många fler än det finns bra tjejer - man får bara inte stirra sig blind på alla idioter. Under mina senaste räder på dejtingsajterna siktade jag uteslutande in mig på män som INTE hade profilbild. Insåg nämligen att de inte undvek att ha bild för att de var fulare än andra, utan för att de var vettiga och seriösa med sitt övriga liv. Nu i efterhand har jag och Jacob pratat om det, hur tusan man tänkte när man la ut ansiktsbild på spraydate, med tanke på hur liten världen är.

Nå, ursäkta blurret. Ville bara säga "Go, Linn!"