måndag, oktober 29

Saker att se fram emot

Nästa vecka när mitt nya golv är lagt och klart och jag har semester och kan gå hemma och skrota och göra en höststädning och bära bort kartonger och annat bös och liksom snygga till det hemma. Den här veckan? Not so much. Idag är det Stora Tvättdagen (var tvungen att köpa nya underkläder och grejer i fredags för att klara helgen). Imorgon ska jag börja flytta ur grejer ur vardagsrummet för hantverkarna kommer på torsdag. Sen åker jag bort och hantverkarna ska ha fri lejd tors-mån och enligt deras arbetsledare ska det vara rent och snyggt där när jag kommer hem måndag vid lunch, men djävulen på min axel viskar att det kanske inte kommer vara så.

2 kommentarer:

anydaynow sa...

Åh, hade också Stora Tvättdagen idag, efter att ha tvingats köpa nya trosor i veckan.

Hoppas arbetsledaren håller sitt ord för övrigt, NÅDE DEM OM DE SABBAR EMS GRANDE FINALE!

Linn sa...

Då skäller vi på dom ihop, visst?