måndag, november 21

Men jag vill ju tycka om!

Alltså Sons of Anarchy, jag känner nej. Det är fan PLÅGSAMT att titta på den där fula frisyren, prettyboy-smilet och wigga-gången. För att inte tala om dom extremt fula spongebob squarepants-jeansen Jax sportar. Eller hans otroligt fjantiga munsnörp varje gång han säger nåt. Säg att han klipper sig och skaffar en stil säg i S01E07 annars kommer jag inte kunna fortsätta titta. Dom enda man gillar: Elvisgubben, han med huvvetatueringen, läkaren och han med skägg som är pappa. Alla andra: nej.

ÅH! Nu stör jag mig jättemycket bara av att tänka på SoA. Kan inte ha varit jättesvårt att casta Jax. Krav: Titta under lugg, le med ena mungipan, prata med tyck synd om mig-röst. Urtypen av den där killen alla vill ha i romantiska high school-filmer fast med motorcykel och tatueringar. Vet ni vem han är? Dylan i bevvan fast med långt hår. Enda gången han är uthärdlig är när han inte har några kläder på sig samt dricker sprit direkt ur flaskan.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Nä Linn nu har du blivit alldeles stollig! Vet du vad jag har hört rykten om? Att fjärde säsongen är i Sopranos-klass.

Men nu tänker vi inte mer på det. Vi har viktigare saker idag. FINAL I ENSAM MAMMA SÖKER!!! JAAA!

Linn sa...

1) har inte sett Sopranos
2) att jag kommer till fjärde säsongen känns väldigt o-troligt just ni. Som sagt, S01E07 kanske.

MEN ENSAM MAMMA SÖKER! HURRA! Om inte Martin väljer Jane kommer jag personligen söka upp honom och slå honom. Försöker komma på nåt tricks att skilja norrländskans killar från varandra, men det är typ omöjligt. Ba men han är hes! bara för att komma på att det är ju den andra också. Men han är musklig! Men han har tatueringar! etc etc etc.

Ida sa...

MEN jax.. åh, han är ju... Kanske jag är en tonårstjej i själen som gillar honom för att han är precis lagom blandning mellan bad boy och good buy. Så där så man tror att man kan ändra honom.

Men skit i jax, det är inte därför SoA är bra - det är för politiken - intrigerna. Den ständigt nedåtgående spiralen av lögner och tjänster/gentjänster och allianser som sliter alla sönder och samman.