tisdag, november 8

En dagens utsikt på det också





8 kommentarer:

Annika sa...

Ser ut som en sån där sammetsposter som var så poppis på 80-talet. Min storebrolla hade två. Det var sjukt fräckt.

Linn sa...

Det var helt sinnessjukt vackert faktiskt. Fattar att man vill göra tuffa väggposters av det! Way tuffare än den på två barn som pussades som jag hade på väggarna iallafall.

Annika sa...

Jag hade en bild på en apa i klänning där det stod; Det gör inget att man är lite dum, säger mamma. Bara man är söt. Det är faktiskt sant. Jag har i frågasatt det på senare år och som tur är håller mamma med om att det var olämpligt! haha

Linn sa...

hahah! Kommer ihåg den! Jag hade en även en bild på en bebis som plutade med munnen och under stod det "Kiss me". Så himla gölligt va?

HurtMaja sa...

tjusigt!

Annika sa...

Tuffare tjejer kunde annars ha du vet, man i bar överkropp och bebis. Den var inte dum.

Linn sa...

HurtMaja: Det var så jävla vackert. Kunde typ inte jobba på hela timman som spektaklet pågick.

Annika: Aha! Det är därifrån fascinationen för män och bebisar kommer. Redan i tidiga år präntades det in att det var nåt åtråvärt.

Annika sa...

Ja, ren indoktrinering av patriarkatet. Typiskt dem.