måndag, november 28

En så kallad dålig dag

Ska klippa mig klockan tre. Klippa mig och bli rödhårig igen i nåt försök att återfå nån form av snygghetskänsla. Den är himla låg nu, snygghetskänslan. Känner mig mest bortkommen och liksom fel. Känner mest känslan av sådär, SÅDÄR vill jag se ut! när jag tittar på alla andra. Det är mycket som är fel nu i och för sig. Mycket som gör att jag mest bara vill låsa in mig och kolla på SoA 22 avsnitt på raken och inte svara i telefon och inte prata med nån och inte jobba och göra planer och vara peppad och hjälpa till. Det är fel i insidan av mig och jag vet att det går över och jag vet att jag kan laga och det är ingen fara. Det är ingens fel och det beror inte på nån annan, det är liksom bara fel i nån jävla koppling i huvvet som gör att jag känner mig rätt så ovärd just nu. Så är livet också ibland.

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Men kram fina du!

Sofia sa...

Men alltså, när ska vi ses?

Sofia sa...

Inte ses?

Linn sa...

Egon: men kram tebax!

Sofia: JOoooooo!