fredag, november 25

Mitt tjugoåriga jag hade fått rysningar av blotta tanken

Jag vet ju hur mycket ni går som på nålar i väntan på att få reda på mina kvällsplaner. Ska hon dricka sprit? Ska hon dansa på bardiskar? Ska hon vara en jävla kärring? Jag ska vara en jävla kärring. Ämnar gå från jobbet till Cajsa Warg och köpa en entrecote och sen gå hem och göra potatisgratäng och lägga mig i soffan. Sen ska jag dricka ett (1) glas vin, titta på På Spåret och gå och lägga mig. Och hela kvällen ska jag njuuuuuuuuta så jävla mycket av att det är nystädat och luktar gott och framförallt av att vara själv.

6 kommentarer:

felicia sa...

aaah låter sjukt skönt! det bästa med att inte vara tjugo är att man (oftare) vågar göra det man på riktigt känner för. kärring ftw! (som ungdomarna säger. tror jag)
TREVLIG HELG!

Limpy sa...

Det låter som ett skämt.

Linn sa...

felicia: DETSAMMA!

Limpy: Y U MOCKING ME?

Bitter sa...

Eller om du ska trycka i dig din entrecote och komma och hänga med mig och Sigge som har tjej- och vinkväll?

Linn sa...

Bitter: du OCH bebis? Kan ej bli fel.

Limpy sa...

Jag är bara avundsjuk. Mvh / trött_tjej_82