måndag, november 7

Fråga Linn (igen)

Okej, jag har hösthjärna och är svindålig på att underhålla er. Jag vet att vi har haft frågestund ungefär en miljard gånger, men jag har verkligen inget vettigt att säga och ni är så himla roliga så nu blir bloggen er för en stund. 

Så. Vad undrar ni över? Varför jag har två flaskor handsprit på skrivbordet? Vilken färg det är på mina kökshanddukar? Vad jag gillar för vin? Hit me.

(Also, förstår om ni har totalt tröttnat på det här så ni måste verkligen inte fråga saker.)

4 kommentarer:

Kära Syster sa...

Å nej, jag är sämst på att hitta på frågor, men alla andra här brukar vara underhållande så därför är jag lat och ser istället fram emot dina svar till de andras frågor. /Anna

Limpy sa...

Om du fick gifta dig och leva med en kändis resten av livet, vem skulle du gifta dig med då?
Vem var du när du var 16 år?
Vilket är ditt favoritdjur?

emma sofie w sa...

undrat länge varför du ratar veg.substitut så himla hårt? har för mig att du gjort det i något inlägg (obs. kan ha fel.)

om du fick utbilda dig till precis vad du ville, vad skulle du bli då?

vad önskar du just nu?

om du inte fick bo i stockholm, var i sverige skulle du bo då?

något udda intresse som du kanske har?

josefin sa...

Hur ser en perfekt dag ut för dig? Inga begränsningar här, det får vara precis hur urflippat och omöjligt som helst.

Vilken är din bästa chipssort?

Vilka politiska sakfrågor tycker du är dom viktigaste? Vilken ideologi ligger dig närmast?

Om du har varit i förhållanden; hur har dom varit?

Vad saknar du mest med Melbourne? Vad fick dig att flytta därifrån? Vad tycker du om Australien som land och om australier som folk?

Hur har du känt dig precis innan du varit i stånd med att träffa människor från internet?

Om du fick behålla din nuvarande inkomst, skulle du sluta jobba och börja plugga då?

Vad är din favoritgrej med Stockholm? Obs inget om människorna utan mer stämning/ställe/grej. (Alltså inte "alla mina favoritpersoner bor här").