onsdag, november 9

Ananalog

Har även skrivit ut allergilappar. Ni vet, Resa med allergikern; en serie i tolv delar. Nä, men översättningslappen med mathandikappet så jag slipper prova den tjeckiska sjukvården. Är helt nöjd med att enbart prova ölen och kullerstenarna. Efter jag hade skrivit ut lapparna och klippt till dom till plånboksstorlek (nej, jag skojar inte. Skärp er! Det är faktiskt inte roligt.) kom jag på att jag ju hade kunnat lägga in texten i min telefon istället för att springa runt med massa papperslappar i plånboken, men gjort är gjort.

2 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Men guuud ska du till Prg?! Älskar Prag! (Men maten är så jädra vidrig att du inte kommer behöva de där allergilapparna, du kommer bara dricka öl och den där pepparkakssnapsen och inte äta ett skit).

Linn sa...

Jamen JA! Är så kallat MYCKET EXALTERAD. Hoppas dock att jag gillar maten. Gillar korv och kött och surkål och sånt liksom. Men det är ju skönt att veta att ölen finns som backup. Men pepparkakssnaps? Låter ju ungefär för bra för att vara sant.