måndag, november 14

Får jag se en till jävla mini-keso slår jag nån

Alltså. Minilightsötningsmedelsfolket. Vad. Är. Problemet? Nej, jag tar bara lite Lätt-Kesella med Fun light här. En timma senare: Åååååh, jag är så himla hungrig! En kvart senare: Jag tror att jag har blodsockerfall. Jag måste nog ta en energibar. Ytterligare cirka en halv sån där timma senare: Nu går jag och tränar, men jag känner mig helt svag idag. 


Nähe? Gör du? Så himla konstigt!

Säg efter mig nu: Lightprodukter äro utav djävulen komna. Lightprodukter äro utav djävulen komna. Lightprodu...ja, ni fattar.

5 kommentarer:

Christine sa...

Jag kan inte nog understryka hur rätt du har. Skönt att någon mer människa har vett att störa sig! Riktig mat för fasen

Christine sa...

Jag kan inte nog understryka hur rätt du har. Skönt att någon mer människa har vett att störa sig! Riktig mat för fasen

felicia sa...

AMEN på den!

Linn sa...

Skönt att se att vi är fler!

tiggerrr sa...

Håller med. Och det verkar ofta vara folk som tränar en massa, fattar inte hur de orkar. Jag tränar en hel del och skulle falla död ned direkt om jag åt light.