måndag, maj 21

Vem vill ha en bok?

Jag satt precis och gick igenom årets Amazonköp och så såg jag Jonathan Troppers This is where I leave you som jag beställde jävligt i onödan sist. Ni förstår, jag har redan läst den boken. Två gånger. Fast på svenska, där den istället heter Sju jävligt långa dagar. Typiskt mig att beställa den ändå. Skitsamma. Jag har en bok över, är det nån som vill ha?

Edit: Alltså det är en jävligt bra bok. Sånivet.

Edit 2: Jag kan lotta om ni är fler än en som vill ha.

7 kommentarer:

Jojjo sa...

Ja tack!

Katta Kvack sa...

Jag vill, om jojjo ångrar sig!

egoistiska egon sa...

Håller påa tt läsa den nuuu ju. Tillsammans med bokklubbsboken.

tiggerrr sa...

Jag var så sen in så jag sa inte till tidigare (tänkte att iaf antingen Jojjo eller Katta skulle ta den). Men om du lottar är jag gärna med, skulle vilja läsa den!

Johanna sa...

Tja, ska det lottas vill man ju så klart vara med!

Lina sa...

Jag med vill bli lottad till. Rysligt fattig för stunden...

Johanna sa...

Jag vill också ha en lott om det blir lottning! Hoppas hoppas.