lördag, maj 5

What women don't want (ok, this woman iallafall)

Jag har hört att killar hatar harembrallan. Och läppglans. Inte för att generalisera eller så, men killar HATAR läppglans. Det är tydligen "geggigt". Iallafall. Jag tänkte bara tala om att isåfall hatar tjejer gubbkeps och kortärmade skjortor och för mycket parfym. Gubbkeps pga får ansiktet att se jättekonstigt ut. Kortärmad skjorta pga ser ut som ett dagisbarn. För mycket parfym pga hello, vill komma nära och sniffa, inte känna lukten redan innan han går på bussen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

njej, den får du inte.

Linn sa...

Va?

Ms Stiffneck sa...

Just så!

Mirijam Geyerhofer sa...

MÄH! Alla killar – sluta lyssna på Linn! Pga jag älskar gubbkeps och kortärmad skjorta!

tiggerrr sa...

Gubbkeps är uthärdligt och kortärmad skjorta tycker jag är snyggt, men överdos av parfym, huuuäääh. Spelar ingen roll att det luktar gott (dvs inte svett eller bajs), jag får ändå huvudvärk och kräkskänslor.

Linn sa...

MEN INTE KORTÄRMAD SKJORTA. Alltså you guys?! Det gör ju att dom ser ut som Sponge Bob square pants.

tiggerrr sa...

Inte om de har fina armar!

Linn sa...

JO! Byt ut kortärmad mot vanlig skjorta med upprullade ärmar. Mmm...upprullade ärmar.

tiggerrr sa...

Okej, jag kan gå med på att det är snyggare faktiskt.

Mirijam Geyerhofer sa...

Kanske lite snyggare, men kortärmat är finast! Ska hitta fin bild på min kille i kortärmat och gubbkeps så får ni se!

ps: håller HELT med om parfymen dock!