onsdag, maj 23

Nämn en sak du aldrig i hela livet kommer ångra

Att jag började blogga. Oh My Godz för folket jag har träffat på grund av lite ord på the www. Som på facebook där vi har en liten grupp som växlar mellan att prata allvarallvarallvar och att prata greys anatomy, googla tjejpottor och försöka bräcka varandra i snyggast liggstatistik. Som bara gosar in en i bomull när man behöver det och drar bort plåster när man behöver det istället.

Och peppen i att luncha med nån som man ba OMG DU ÄR SÅ HIMLA BRA OCH ROLIG!

Och alla andra gånger som jag har skrattat och gråtit och skällt och peppat och kramat och käkat ostbågar och analyserat livet och bara tyckt om. Fattar ni hur mycket mer folk jag har att tycka om på grund av en blogg?

Den som tycker att bloggar är töntiga och meningslösa kan på allvar dra åt helvete.

9 kommentarer:

Sofia sa...

Jag har aldrig ätit så mycket ostbågar i mitt liv.
När ska vi ses eller?

egoistiska egon sa...

WORD.

egoistiska egon sa...

Annat duktigt återkomma ämne: HITTA DATUM DÅ VI KAN SES IRL.

Linn sa...

Sofia: Det har iochförsig jag tror jag. Och SNART! Har tänkt på dig jättemycket! Nästa vecka är min syrra här och jag har redan lyckats boka upp typ massa kvällar och en kanske hon vill ha själv tänker jag. Veckan efter, måndag/fredag/lördag/söndag?

Egon: haha, ja. Det är kanske det mest frekventa bortsett från TACK FÖR ATT NI FINNS!

Sofia sa...

JA! Sms'a mig när det närmar sig och du kan! Jag vet inte när och hur det blir med flytt så det får visa sig!

Linn sa...

Ok, jag smsar nästa vecka så bokar vi in en dejt som är skriven i sten. Jag försmäktar på denna ö utan ditt sällskap snart.

Josefine sa...

Alltså BUHU när ska jag få träffa dig i verkligheten. Satsar på Ensam mamma-finalen då. Eller om vi får till en stockholmsresa i sommar kanske.

Och amen på inlägget. Har flera personer i min närhet som inte läser bloggar alls för de tycker det är så jävla b och töntigt att skriva blogg. Men av nån märklig anledning vet de ändå exakt allt jag skrivit om men så låtsas de att jag nog sagt det när vi träffats. MESAR!!!

Linn sa...

Jag känner exakt samma sak! Jag lovar att höra av mig nästa gång jag är i gbg och så MÅSTE vi faktiskt få till Ensam mamma-finalen iår (men det är skitlångt dit ju!). Men ännu roligare om vi hinner ses redan i sommar såklart!

Jag fattar inte agget mot bloggar som vissa har. Okej om man inte vill läsa själv, det är väl upp till var och en, men att helt ba bah! bloggar! är sjukt löjl yo. Ännu mer löjl om dom faktiskt läser men inte säger nånting.

Bubbel sa...

Javisst är det förunderligt vilka vägar tar och vilka sätt man finner sanna vänner?:)