tisdag, maj 15

This just in

Jag har fucking manglat. Vänligen applådera.

8 kommentarer:

tiggerrr sa...

Applåd! Jag är rätt jäkla sugen på att klämma in en kallmangel i tvättstugan i vårt nya hus. Måste ju göra något av all plats.

Linn sa...

jag fattar fortfarande inte riktigt hur man gör om jag ska vara helt ärlig. Jag ba kör lite och så blir det ganska platt.

Linn sa...

Eller vad är grejen med mangla liksom? Att det ska bli platt väl?

Linn sa...

ps. du har vunnit bok på bokcirkus. ds.

elsa sa...

Skämtar du? Vad ÄR egentligen manglande?

Linn sa...

som sagt, jag är fel person att fråga. Jag ba det blir platt? Hittar på lite själv hur man gör. Det är vansinnigt tråkigt, men det var det eller sitta och glo i sju minuter tills tvätten var klar. Sju minuter = för kort tid för att gå upp i lägenheten igen.

Josefine sa...

Jag har hört talas om en annan som manglat också en gång. Hon heter Alice och är Mikaels gammelfaster.

tiggerrr sa...

Ja, det är väl mest för att slippa stryka liksom. Men sen gillar jag lukten som mangeln ger (som väl egentligen inte är något särskilt, men det luktar lite annorlunda i alla fall) så av den anledningen skulle jag vilja göra det.

Och vunnit? Jag? Sweet! Jag som var inne och kollade på dragningen och såg att jag inte hade vunnit...sen har jag varit borta ett tag och inte hunnit läsa igen. Gött!