tisdag, juni 7

Ahmen jaha. Jaja. Hej ensamheten.

Det enda jag vill ha just nu: ljudet av nån annan i min lägenhet. Eller där ljög jag. Jag vill ligga, det är vad jag vill. Känna hur min kudde luktar kille och inte jävla apple blossom. Dra handen över bröstkorgen. Höra andetag. Bara jävla kramas lite.

För ett tag sen satt jag och ett gäng kompisar och snackade om det här med att ligga och så sa minst två av dom att dom kanske låg nån gång i månaden. Båda bor ihop med sina respektive. Just idag känner jag såhär: kan ni som är i förhållande typ sympatiligga för min skull? Ligg lite bara, inget märkvärdigt. För det känns nästan som en skymf att ni kan jämt, om ni vill, medan jag vill, men inte kan. Jag ska inte säga ligg och tänk på mig för det vore förutom jävligt självupptaget även mycket märkligt, men tänk på hur många som inte har möjligheten och sen tänker ni hur gött det är och sen, ja ni fattar.

Och med det dravlet säger vi godnatt för idag.

2 kommentarer:

anydaynow sa...

Haha, kan bara hålla med.

Linn sa...

Skönt att vi är två.