torsdag, juni 9

Jag ger dig min morgon ååå jag ger dig min dag pt.2

10.07 Hämtar kaffe. Passar på att informera kollegor om sveriges genomsnittliga sexpartners. Ingen får ihop siffrorna (4,6 för tjejer, 7 för killar). Vi highfivar på vår sluttiness.

10.19 Tittar på kollegor som springer runt i pappersmasker i korridoren. Skakar vuxet på huvudet och uppdaterar ett exceldokument.

11.29 Är det lunch snart?

11.56 LUNCH! Äter vitkål, tomater, mozzarella och nån skinka som fanns i kylskåpet. Det var godare än jag trodde. Vi pratar kokain och kungahuset.

12.34 Kollar mailenfacebookreaderntwitter.

12.45 Skriver tråkigt blogginlägg.

2 kommentarer:

inte skyldig sa...

Men var kommer denna statistik ifrån? 4,6? Ska det på riktigt anses vara det genomsnittliga antalet sexpartners för tjejer? Alltså det KAN ju inte stämma. Räknar de in massa gamlingar som varit gifta i hundra år?

Linn sa...

http://www.rfsu.se/en/Engelska/About-rfsu/Resources/Statistics--Facts--Sweden-/

Det är iofs en statisktisk undersökning gjord 1996 så det kan ju hända att vi har blivit promiskuösare med åren..