måndag, juni 13

Blöööörhg

Jag är fan trött på min egen existens. Jaha så idag får jag inte dricka alkohol utan ska vara hemma och typ laga matlådor. Jag har absolut ingenting av värde att tillföra mänskligheten just nu. Plus jag har ingen aning om vad jag ska göra på midsommar på grund av känner tydligen bara par som tar för givet att jag inte vill vara med på 'parfester' och därmed inte ens bjuder in. Är sjukt grinig över det sista. Jag får väl sitta hemma och dricka sprit direkt ur flaskan tills jag kräks och sen däcka på hallgolvet istället.

8 kommentarer:

Den där Jenny sa...

Följ med oss ut på landet! Massor av singlar (nåja). Vi får egentligen inte plats med fler, men det skiter jag i!

Mirijam sa...

NEJ, GÖR DTE INTE, fatta vad Den där Jenny kommer ha hållhake på dig sen, bara "asså, minns du 2011 när du på nåder fick följa med ut på landet FAST DET VAR FULLT..." och så måste du hjälpa dom att flytta/passa barn/rasta hunden/flytspackla badrummet forever and ever.

Kom till Malmö istället, jag har inte heller nåt planerat så vi kan hallsupa ihop!

Linn sa...

Ska skicka ett sms till alla mina kompisar där jag meddelar att mina nya kompisar är WAY BÄTTRE än dom gamla. HEARTY!

Tears and Pearls sa...

Eller så följer du med mej till Strömstad där vi har hyrt ett hus nära centrum!

inte skyldig sa...

Fortfarande oklart vad jag ska göra men du är alltid välkommen! Dock att du nu ju är himla populär ser jag.

Den där Jenny sa...

Nästa år får vi fan köra midsommarbloggfest!

inte skyldig sa...

Jaaaa!

Linn sa...

En bloggmidsommarfest hade ju kunnat bli fantastisk faktiskt!