tisdag, juni 7

Den där om hur jag inte kan sluta att älska

Jag vet att jag tjatar nu, men det finns faktiskt ingen blogg som får mig att känna så som Den där Jenny. Jag skrattar maghögt. Jag gråter. Jag får rysningar. Jag läser Jennys blogg först av alla i Readern om det finns ett nytt inlägg. Jag har läst den sen 2005 nån gång och jag tröttnar aldrig. Hon trollar fanimig med orden.

Jenny, för i helvete, nu sätter du dig ner och skriver böcker for a living. Det är ej förhandlingsbart. Och ni bokutgivare ringer henne och ger henne ett förskott pronto.

4 kommentarer:

Matilda sa...

Jag håller med! Hon är magisk.

Colombialiv sa...

Men jag VET! Världsbästa Jenny. Världen är en fattigare plats utan minst en eller ett par böcker av henne.

egoistiska egon sa...

WORD.

Den där Jenny sa...

Ni är så fina att mitt hjärta blir alldeles... rött.

Ska fundera på det här med bok, igen. Måste bara komma på vad man kan skriva om i så fall.