fredag, juni 17

Vill du ha mer sockervadd, lilla vän?

Jag har lovat min kollegas dotter att ta med henne på en heldag. Hon 'fick' det i åttaårspresent av mig eftersom jag är rätt så självgod. Det sista jag sa till mamman i onsdagsnatt var nåt i stil med glöm inte att berätta för ungen att vi ska ha en egen dag! Jomensatte. Om man inte har egna ungar får man helt sonika sno andras. Obs att den här specifika ungen har tjatat om mig sen vi var där senast. När kommer Linn, mamma? Mamma, hon Linn, hon vahettere gillar jag. Jättemycket. Mamman i fråga hävdar att jag har magi med barn och ger mer än gärna bort en unge eller två så jag får leka av mig lite. Gå på grönan, kanske en bio. Snacka lite med ungen. Jag tror att jag är mer pepp än ungen faktiskt.

2 kommentarer:

Maria sa...

När kommer du och passar mina då?

Linn sa...

När som helst. Bara att säga till.