torsdag, juni 9

Jag ger dig min morgon ååå jag ger dig min dag pt.3

13.00 JOBB!

13.08 Nojar över om jag glömde att spola när jag var och kissade. DÖR av pinsamhet isåfall, men kan fan inte gå och kolla.

14.03 Får mail av en av mina bästabästa med jobbtips. Svarar att jag precis ska in på utvecklingssamtal med min chef aka en av våra gemensamma vänner.

14.17 Bästabästa ringer upp för att peppa och ge råd inför mötet. För att han vill att det ska gå bra för mig.

14.29 Får lite tårar i ögonen för att han är så himla fin och gör saker bara för att jag ska ha det bra.

14.31 Får mail av min gamla chef där han peppar mig och skriver My greatest achievement at (gamla jobbet) will be to see you succeed. And I know you will. Do something you really love and it will come easy.

14.33 Sväljer finklumpen i halsen jävligt många gånger.

14.34 Inser att det här inlägget förtjänar att bli retweetat av Blygsamt_skryt.

14.35 Skiter i det. Publicerar ändå.

2 kommentarer:

De kallar mig Skrållan sa...

Du är skitduktig! Jag är stolt över dig!

Linn sa...

Men ÅH! KRAM!