onsdag, maj 25

Oh no I did not!

Jag som hatar att vara uppbokad får kolla tre jävla veckor fram i kalendern för att hitta lämplig tid. Vad har vi sagt om det? Ont i magen och stress har vi sagt om det, även om tio dagar av de närmsta 21 kommer tillbringas på nån form av sittdon med en bok i handen. Heh. Sen undrar jag också varför jag får en nästan manisk spenderarkänsla så fort lönen landar på kontot? Skulle typ kunna köpa vad som helst bara för att få dra kortet. Det känns vuxet och så.

Nu är det blixtpersonalmöte på jobbet. Som vanligt är jag rädd att jag ska få sparken. So far har den rädslan besvarats noll gånger, men there's always a first.

4 kommentarer:

Mirijam sa...

JAG VET! Jag vill också shoppa, vad ska vi köpa?

Linn sa...

Matchande BFF-jumpsuits? Sånt därnt hjärta man kan dela i två?

Mirijam sa...

JA! Jag har ju redan en jumpsuit jö, men jag är på påhjärtat! Jag är nog fan den enda stackaren som aldrig fick ha ett sånt hjärta som ung. BUHU.

Linn sa...

Nejmenoj. Då måste vi styra det här med hjärta å det snaraste.