fredag, maj 27

Fullkomligt normala lunchdiskussioner på jobbet

Vilken av Mavalas nagellack är horigast? Jag tycker Las Vegas har tillräckligt djup och borde vinna, medan min kollega hävdar att Los Angeles är en piggare färg som således signalerar nyare och fräschare horeri. Hong Kong är diskad på grund av mesighet. Den horan hade inte ens vågat gå fram till gathörnet.

På tal om horor, visst har jag berättat att jag var tjenis med hororna som patrullerade gatan vi alltid passerade på väg hem från krogen i Melbourne? Man ba hejhej, trevlig kväll! varpå nån svarade Var försiktig! eller sov gott! Ibland fick vi tips. Nejdå, det där sista var på skämt. I know my game osv. Däremot blev vi tagna för horor mer än en gång. Nån tjugoåring i pick-up som ba ey, girrrl. How much? Man ba *förnärmad*. Närå, man ba *Iiiihh, I'm hot!*. En kille var villig att betala 250 spänn för att få åka långsamt efter min kompis och kolla när hon gick. As you got such a nice ass, honey. True story. Men gud, hon sa nej. Sluta tjata.

Annars då? Bilen går bra?

Inga kommentarer: