fredag, maj 20

Fina ord (mest så att jag själv kommer ihåg under dåliga dagar)

Ikväll har jag fått höra:
- att jag har perfekta läppar
- att jag har jättefina och snälla ögon
- att det är imponerande hur bra jag är med barn
- att min kompis unge ba hon den där Linn, mamma, henne gillade jag jättemycket.
- att jag är jävligt rolig
- att jag är kanske perfekt

Jag vet att det är helt ointressant för er, men om jag inte skriver det nu så kommer jag glömma och förminska och inte ha nåt försvar att ta till när mitt dåliga självförtroende slår till, vilket är mycket oftare än jag ger sken av. Så. Min bra-lista ovan.

Godnatt.

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Ahmen LÄGG ÄGG vilken superkväll för egoboosten! Grymt!

Johanna sa...

Exakt, grymt!

Linn sa...

Jamen det är ju så gulligt av dom så jag bara vill DÖ.