onsdag, maj 25

Minifyllan och maten

Det här med att äta lite på småfyllan har antagit alldeles för stora proportioner. När jag är fullfull så mår jag illa och äter ingenting, men när jag käkar yoghurt på jobbet och sen går och dricker tre öl och blir lullig så kommer jag hem och drar i mig rester OCH tre såna där runda tunnbröd med ost. Nu är jag har jag en nära döden-upplevelse av mättnad. Kollar även på typ Criminal minds på teve och är livrädd. Kommer så sova med lampan tänd inatt. Och ja, det är på allvar. Jag gör sånt.

2 kommentarer:

Den där Jenny sa...

Jag är likadan. När Lost gick så tyckte jag att det var så spännande att jag ville se det. Dock var det för läskigt i min studentlägenhet, så istället för att se avsnitten brukade jag läsa vad som hände på nätet.

Heh.

Linn sa...

haha! Jag sitter mest med en kudde framför ögona. Och sover med tänd lampa såklart.