måndag, maj 23

Barnvakt finnes

Jag vet att jag säger det här ofta, men det är faktiskt en waste att jag inte känner så många med barn i sthlm för jag är en förträfflig barnvakt. Plus måste komma igång och skriva lite barnbok igen och då hjälper det ju att hänga med ungar så jag lär mig hur dom tänker. Plus måste inte dricka alkohol varje helg pga kan göra alla andra dagar i veckan. Plus saknar att snacka med barn. Kanske det bästa jag vet faktiskt.

Så, om ni känner nån som behöver barnvakt så kan ni hänvisa till mig. Jag kommer med vitsord och ett glatt humör.

Ps. Är ej creepy. Ds.

9 kommentarer:

Peppe sa...

Jobbar du inom Norden? Helsingfors och speciellt familjen Öhman behöver en bra barnvakt.

Linn sa...

Ja, den tjänsten är internationell faktiskt. Har ju dessutom inte varit i Helsingfors, så det är ju också spännande.

Peppe sa...

Välkommen!

PS Kiri, om du läser det här: du är svinbra och Vidde diggar dig!

Annalyza sa...

Internationell - vad sägs om ett karibiskt barn i Bohuslän?

Linn sa...

Ja, det går också bra.

emster sa...

dejan ser fram emot att bli vaktad!

Linn sa...

Hurra! Dejan känner jag ju dessutom! While I have you here; kan du träffa mig och vmhih idag eller imorn? Kolla Twitter för bövelen!

Peppe sa...

PS: Älska "Är ej creepy"

Linn sa...

Peppe: hehe.