torsdag, maj 19

Decisions decisions decisions

Jag har lite beslutsångest. Jag vet inte om jag ska åka och hälsa på en kompis i helgen eller om jag bara ska vara hemma. Jag ska bort nästa helg och helgen efter det så det vore lite skönt att vara i Stockholm nu. Men jag har redan sagt till min kompis att jag kommer, lite förhastat kankse, och nu känns det astaskigt att ba eh men jag är inte så sugen nu. Såklart att det skulle vara jättekul att träffas, men det är skönt att bara ha en totalt oplanerad helg också. I mitt huvud just nu: Jag åker. Bra, bestämt! Eller nej, jag åker inte. Bra, bestämt! Eller ska jag åka? osv.

JAG VET INTE VAD JAG VILL! Önskar att nån annan kunde ba okej, nu gör du såhär!

7 kommentarer:

Johanna sa...

Jag är exakt likadan med sånt här, så vet hur det känns.

Men tycker. Åk! Bra, bestämt!

(Med motiveringen att man sällan ångrar att man drar iväg på nåt, för det är ju kul när man är där, men man ångrar kanske lättare att man inte åkte om man går runt hemma).

Play as if sa...

Åk, men säg att du kanske föredrar sovmorgon framför hitta på en massa grejer. Typ.

Linn sa...

Ha! Har lyckats styra om så jag inte behöver lämna besked förrän imorn. Score!

Fröken Film sa...

Jag håller med om att det är najs att åtminstone ha något planerat för varje helg. Jag tycker du ska åka, eventuellt behöver du inte vara där hela helgen, kanske åka lördag lunch?

Tears and Pearls sa...

Jag är också en sådan som velar fram o tillbaka. Beslutsångest-Allan....
Men jag tycker du ska åka! :)

Filip sa...

Hallå! Är det inte du som tycker att jag brukar vara för velig?!

Linn sa...

Alltså era ord, min lag. Jag åker såklart.