måndag, mars 25

Svar 7

Den där Andreas undrar: Du lyckades ju hitta jackpot med ditt nätdejtande och det kan jag bara gratulera till. Men jag undrar, har du några bra tips att ge en novis på området? Och i denna djungel av nätdejting, vilken är sajten som är bra? Vill minnas att du ratade någon för någon annan. 

Jackpot och jackpot..närå jag blir helt omg kan inte prata om det för då jinxar jag det! ibland, men that aside så tack! Alltså jag vet inte om jag har så himla bra tips egentligen. Jag var med på två samtidigt och jag är inte så sugen på att outa exakt vilka men låt oss säga att den ena är för "folk som gillar kultur" och den andra är en väldigt vanlig sajt som är lite mindre uppstyrd än säg, Match och den där vidriga med tjejen som gillar höga anspråk eller vad hon nu säger. Den kulturiga var bra, tycker jag, men lite svår om man vill seriedejta för ingen där vill egentligen erkänna att dom är med på en dejtingsajt. Å andra sidan så är det folk man faktiskt vill dejta, så det kanske jämnar ut sig? Den andra var...spännande. Nä, det var den inte. Den var hemsk och extremt ytlig och tjena tjejen schyssta rattar. 

Mitt enda egentliga tips är nog att för det första skaffa pansarhud för det är skitjobbigt att både bli ratad och att rata och för det andra att köra flera spår samtidigt. Det blir roligare, minskar nervositeten och well, vill man träffa sin prins/-essa måste man kyssa många grodor osv. Känner man sen att oh wow jag har träffat nån som är intressant så är det ingen som blir förkrossad över att du ställer in en kommande dejt med ett "du, jag har träffat nån som jag vill se om det blir nåt med. Du verkar jättefin och jag hoppas du kommer hitta nån!"

Inga kommentarer: